marți, 4 septembrie 2018

vremuri grele

Vin vremuri grele, nu am bani de spital, rata mare la banca , o gramada de lucruri ce trebuiesc facute si intretinute care necesita banii pe care nu ii am nici acum nici in urmatorul an. Singura problema adevarata este mana care prin simptomele dezvoltate ma ingrozeste pentru ca sunt fara posibilitate de reactie.Cred ca de acum va incepe cea mai groaznica perioada din viata mea , ce nenorociri imi va mai aduce , nu am curaj sa pronunt cuvantul.Se poate evita? In mod cert nu, cum voi trece peste nu stiu. Porcaria asta care ma obliga de un an de zile sa scriu numai despre necazuri ,despre cum nu ar fi trebuit sa traiesc si fel de fel de alte chestii rele, dureri, necazuri si orice fara un strop de bucurie de multumire, poate doar speranta care se topeste zilnic precum inghetata

Niciun comentariu: