marți, 18 septembrie 2018

strigat in noapte

Da, un strigat de ajutor care se va pierde doar in neant.Nu are cine sa vina, sa te ajute deoarece trebuia sa ma ajut singur.Ma doare mana in felul celui  mai sinistru gand care m a bantuit vreodata.Ma trezesc in noapte , ma cutremur cand simt ca mana ma doare tot altfel de la noapte la noapte apropiindu ma de ceea ce simteam acum multi ani cand am avut o sansa, mi e aproape sigur ca acum nu am nici o sansa deoarece conditiile sunt altele iar afectiunea mea de la mana are alte coordonate decat acum 29 de ani.Totul putea fi privit altfel daca aveam bani sa pot merge la spital, dar cum nu am, mai rezist cat pot dupa care o sa vorbesc  cu doctorul de familie sa mearga cu mine undeva la un spital la Iasi sa vedem ce va fi.Dar asta nu se poate intampla decat peste vreo trei saptamani cand iau \\salarul \\ si cei cativa bani care imi raman sa i am pentru transport , pentru doctori nu am nimic ,fapt pentru care sunt in bataia vantului. Dar rezist eu timpul necesar? Cine stie cat trebuie sa astept in momentul cand va trebui sa fac programare la spital- asa e acum -Da, sunt disperat, astept un semn \\ divin \\ care sa mi intoarca putin speranta. Ce voi face oare? Ce voi ajunge? Ma gasesc in cel mai greu moment al vietii mele din toate punctele de vedere, al sanatatii, al banilor si al previziunilor in viitor care se anunta sumbru . nu stiu ce voi face cum ma voi descurca pentru ca banii , multe luni de acum se duc la dracu la banca de unde i am imprumutat cu gand sa merg la spital, numai ca incet \\ incurajat de doctor, o mare prostie \\ am tot cheltuit, pe una pe alta iar acum nu am nimic, nici curentul electric nu l am platit.De acum probabil nu voi mai putea dormi noaptea, din toate motivele posibile ,durerea la mana mai ales va deveni de la zi la noapte  simfonia neputintei si inconstientei mele.Strigatul meu din noapte, din pacate nu va fi auzit de nimeni, ceea ce va face ca viitorul sa fie sumbru pentru mine.Am zis.

Niciun comentariu: