sâmbătă, 22 august 2020

Doar Dumnezeu.

 Din nou vechea mea problema de sanatate ma ajunge din urma , mana incepe sa aiba simptome de durere . Era de asteptat , sunt patru luni de cand nu mai iau trombostop pentru circulatia de la mana.Acum , situatia este cu atat mai grava din doua motive. In primul rand acum nu poti merge la spital niciunde in tara, totul este pe tratarea bolnavilor de covid, ceea ce te pune intr o situatie de o mare gravitate si de mare pericol pentru mine.Apoi , e vorba de bani, cred ca vreau nu vreau , trebuie sa imprumut din nou cu dobanda asta astronomica de suta la suta .Este situatia de pana acum , din problema in problema , si incep din nou sa fiu in mare pericol cu problema de la mana , am depasit treizeci de ani de la operatie .In ultimii ani , patru , cinci, am plutit continu pe acest pericol si pentru al evita am mancat mult usturoi iar in acelasi timp am luat si trombostop . Asta a facut bine oarecum la mana dar mi a facut rau la stomac . Cum o incerc , cum o dau , ies continu la iveala probleme care de fapt le am avut tot timpul dar era posibilitatea unor rezolvari. Sunt din intr un mare necaz de sanatate , nu vad in situatia de fata cum vor decurge lucrurile si ce necaz imi rezerva viitorul apropiat. Doar Dumnezeu.

Niciun comentariu: