sâmbătă, 22 august 2020

un ciclu de unsprezece anii....final.

 Am ajuns la concluzia ca ceea ce eu nu am putut sa fac vizavi de o anumita persoana , m a ajutat aceasta pentru a ma simti eliberat de orice obligatie, indiferent de natura ei. Asta pentru ca de un timp , nu prea mai vrea sa vina la mine, din motivele ei, e problema ei, insa nici eu nu mai sunt dispus sa fac in continuare pe omul cel bun. Din punctul realist de vedere , am gresit in toata aceasta perioada , asa cum pot foarte bine sa spun ca am obtinut ce am vrut chiar daca a fost foarte scump.Nu este nici o suparare, din propria mea initiativa mi ar fi fost mai greu , asa ca indiferent ce va fi in viitor ea stie ceea ce i am spus mai demult , si anume ca de acum nimic nu va mai fi pe gratis.In doua luni as putea intra in normalitate, toata rezerva este cu problema medicala de la mana care se acutizeaza.De fapt, viata si itele acesteia te obliga sa te mai schimbi , chiar daca cum spuneam trebuia sa fac asta macar acum un an. Sa fie.

Niciun comentariu: