miercuri, 19 august 2020

oameni si oameni

 In fiecare zi , viata iti ofera surprize si de cele mai multe ori neplacute.Cand te certi cu cineva pe care nu l stiai capabil de manifestari verbale urate , tocmai pentru ca a gresit in a si face treaba, te intrebi cum pot oamenii sa se schimbe intr o fractiune de secunda din om in animal.    Nebanuita este firea omului si de nemasurat veninul cu care unii traiesc dar pe care il tin ascuns , dandu se in vileag cand le arati slabiciunle si incompetenta. Cred ca pisoiul care toarce cel mai calm in aparenta , te zgaraie cand nu te astepti.La astia trbui sa le dai peste bot .Lucrul de care imi pare cel mai rau in viata asta , este ca nu am putut , atunci cand a fost cazul, sa le dau lectia care o merita acestor  oameni de paie, din toate privintele.Singura lor calitate este ca merg pe picioare iar eu nu pot. Trecand peste subiectul asta , revin la adevaratele mele probleme , unde cea mai importanta redevine cea mai veche problema.Asta fiind, problemele mele de la mana , care acum cu problemele pe care le mai am la stomac , imi face imposibil sa iau medicamentul pentru circulatie , ce a fost prezent continu in ultimii treizeci de ani.Este posibil ca unul sa faca rau la stomac si astfel a trebuit sa renunt la el. In consecinta , de la zi la zi simptomele de la mana sunt tot mai acute si in conditiile actuale cand toate spitalele sunt axate pe acest virus Covid 19, va fi greu daca nu imposibil sa pot ajunge la un spital important din tara.Trebuie sa urmez tot mai des indemnul dr. Costas , care uneori imi spune sa ma mai uit prin buletin.Ei bine , acesta spune,, buletinul ,,ca am saizeci si trei de ani , o varsta care cand o pronunt imi produce frisoane , tocmai pentru ca e destul de inaintata si bineinteles odata cu ea vin multe alte probleme de sanatate care pana acum nu se vedeau nici macar la orizont.Mai mult de atat , eu imi mai fac planuri, ca voi face una sau alta in viitor dar niciodata nu am luat in considerare varsta mea. De fapt, Dumnezeu si viata.

Niciun comentariu: