joi, 29 aprilie 2021

astazi

 Vreau sa opresc lucrurile astea care ma bantuie si despre care ma simt tentat sa scriu. De o lunga perioada , nu am gasit nimic placut , cu bucurie , cu euforie chiar, despre care sa scriu. Problemele de sanatate sunt atat de mari incat e normal sa ma simt tot timpul amenintat de situatii pe care nu le pot controla.Vreau  totusi ca o perioada macar , dincolo de aceste probleme sa scriu si despre altele. Ne gasim aproape de paste , incet se va face si cald afara , cu toate ca la temperaturi de plus patruzeci de grade , iti doresti racoare , asa cum, acum vrem sa se faca cald. Dincolo de asta , ne gasim in plina pandemie covid si nu sunt semne ca intr un fel sau altul pacostea asta sa se estompeze. Peste cateva zile trebuie sa fac al doilea vaccin , rapelul cum se numeste, Si aici este o problema globala , faptul ca apar noi si noi tulpini de covid , in diferita tari si continente , iar fiecare nou aparuta este mai periculoasa decat precedentele.Se va vedea cat de eficient este vaccinul in conditiile in care virusul dezvolta noi si noi mutatii. Peste zi , de dimineata , de regula am multe treburi de facut , insa in ultimul timp am redul la minim aceste treburi , efortul fizic fiind diminuat foarte mult. Asta nu e bine delos , viata sedentara iti aduce pe cap alte si alte boli. Asta am constatat din faptul ca la orice efort creste tensiunea , lipsa unui antrenament minim isi arata urmarile.Asa ca am inceput un program zilnic de mers prin casa , care nu e chiar simplu.

Niciun comentariu: