miercuri, 21 aprilie 2021

vaccin si tensiune arteriala

 De vreo doua saptamani nu am mai scris nimic , cu toate ca in fiecare zi imi propuneam asta.Unele lucruri merita scrise ,deoarece sunt importante. In primul rand , joi saptamana trecuta am facut primul vaccin impotriva covid 19 , urmand ca dupa douazeci si una de zile , undeva pe sase mai , sa fac al doilea vaccin , asa se face vaccinarea la covid , se numeste rapel. Am mers cu doctorul Costas . Am obosit si mi a crescut tensiunea deoarece am obosit cu urcarea in masina , m am catarat efectiv , fiind un camion cu scaunele ceva mai sus.Si astazi am facut un pic de treaba pe afara , fiind soare dar rece  si parca din nou la efort mi a crescut tensiunea cum s a intamplat si cand am fost la vaccin. Cum spuneam mai demult , cred ca am si o problema cu tensiunea cum am realizat mai demult , obosesc ceva mai repede si alte simptome care imi dau de gandit.E complicata viata mea in continuare , nu prea stiu ce va fi.

Niciun comentariu: