joi, 1 aprilie 2021

sistem de avarie....

 In dimineata asta ma simt destul de rau , tahui de cap , cu simptome la stomac , nu mai am puterea de altadata. Parca ma fortez sa merg inainte , vreau dar tot sunt oprit de fel de fel de simptome , imi vine sa urlu , sunt ,, prins ,, intr un vartej nefast , orice mica speranta imi esta taiata rapid cel mult in ziua urmatoare.Acum 31 de ani am fost operat la mana la Iasi si prctic a inceput calvarul cu care ma confrunt si acum. Il intreb pe Dumnezeu ce a planuit cu mine , am ajuns la varsta asta , ce mai trebuie sa trag. Ma gasesc undeva intre frica de multe pe care le pot pati si temerea ca voi fizic si psihic.Multe activitati pe care anul trecut pe timpul asta le faceam fluierand , acum mi se par grele , astfel imi lipseste si motivatia si constat ca ,,,,motoarele ,,,functioneaza de la zi la zi in sistem de avarie.Probabil nu voi mai fi niciodata intr o normalitate cat de cat. Ce semne imi da viata , ce vrea Dumnezeu de la mine?

Niciun comentariu: