miercuri, 31 martie 2021

tigari...

 Problema este ca din nou am dat gres in incercarea de a renunta la tigari. De regula cand imi propun asta , intervine ceva care ma scoate din program si inevitabil fumez.Acum dupa cate necazuri am , tigarile ar trebui sa fie undeva departe.Dincolo de asta , eu stau in casa , nu ies nicaieri avand doua refulari de natura psihologica as zice. Prima consta in cateva tigari pe zi , 5 sau 6, a doua este femeia aia care mai vine la mine , insa care ma costa destui bani. In contextul actual de pandemie , orice era candva normal acum a devenit anormal , adaugandu se frica care bantuie . Apropo de frica , uneori , cum a fost ieri de exemplu , pe moment stand cu o femeie , uiti de restrictii precum si la ce te expui.Abia dupa aia , iti revine mintea la cap si nu ti prea convine ce ai facut. In ultimii multi ani am trait continu intre doua pericole de sanatate .Prima a fost problema de la mana , dupa care s a adaugat problema de la stomac. Ambele sunt probleme serioase din punct de vedere medical doar ca problema de la stomac a aparut ca urmare a medicamentelor pentru circulatie la mana. Acum s a adaugat spectrul pandemiei care nu stii de unde te poate lovi. Ca persoana ce depind de altii--ii platesc-- cum sa vad eu lumea asta?

Niciun comentariu: