marți, 2 martie 2021

...si stomacul

 Pentru problema de la mana , am inceput de vreo doua saptamani , am baut de doua ori pe zi cate  o cana de ceai de vasc. Acesta este vasodilatator si anticoagulant. Am banuit ca o sa mi faca rau , astfel ca simt anumite probleme la stomac.In situatia mea , este complicat deoarece aproape orice as lua pentru circulatia la mana imi face probleme la stomac.Pendulez intre aceste doua probleme care sunt foarte grave . In situatia de fata , nu se poate rezolva fiecare problema pe rand , deoarece remediile sunt incompatibile. De fapt nici problema stomacului nu poate fi rezolvata definitiv , va trebui sa iau tot timpul pastile. Am intrerupt de trei zile si relatia cu tigarile , cu toate ca sunt tentat continu sa caut o tigara. De acum sper sa nu se mai intample.

Niciun comentariu: