luni, 22 martie 2021

neputinta si ura

 Incep sa simt ca parca am temperatura ,o ameteala care pare un pic durere de cap , parca dupa sase zile incep sa apara simptome de covid???? Doamne de fac eu? Oare asa trebuiau sa fie lucrurile?  Nu am blestemat pe nimeni niciodata , dar acum il blestem pe nenorocitul asta de Gigel Matei ,pentru ca daca e nenorocit si umbla fleaura fara sa i pese , trebuia sa stea dracului acasa la el , firar mama lui al dracului. Ce fac eu acum doamne? Mi am pregatit haine , daca trebuie sa vina salvarea , sunt inspaimantat de simptomele ce le am , cea mai tare manifesta o ameala si frisoane care te trimit cu gandul la temperatura. Oare cate imi mai da Dumnezeu sa indur? Cu ce am gresit eu asa tare de toate vin inr una peste mine? Apoi simt ca ma incearca o viitoare durere in gat , probabil pentru a fi panoplia completa.Asa ma mai sageata prin urechi , iar starea de semiameteala persista , doar ca situatia asta e veche de vreo doua saptamani sau mai mult. Nu ma simt slabit sau obosit , dar e probabil inceputul , dupa calcule asta e a sasea zi cand a fost ala la mine si i am citit o factura. Mai simt sageti prn stomac uneori , dar dureroase , pana acum cu tot tratamentul pentru stomac , nu am avut intepaturi de astea in stomac.Sunt disperat deoarece simt ca simptomele de acum urmeaza sa se acutizeze. Tot ce scriu eu aici nu e destinat sa citeasca cineva vreo data , este doar strigatul meu de neputinta , de frica , de ura pana la urma. Eu sunt un om bun dar fereasca Dumnezeu sa ajung sa urasc .      

Niciun comentariu: