joi, 18 martie 2021

greu foarte greu

 Nu ma simt deloc bine , am simptome de ameteala de slabiciune , prin stomac persista deasemeni unele sinptome. La toate astea se adauga simptomele de la mana . Din cauza problemelor la stomac nu pot face nici un tratament pentru mana.Orice as lua pentru circulatia la mana -pastile sau ceaiuri-imi afecteaza direct stomacul.Cel mai recent este ceai de vasc , foarte bun pentru mana , insa am luat doua saptamani , cate doua cani pe zi , dimineata si seara , si mi am starnit problema la stomac.Dealtfel scrie in prospect ca vascul nu trebuie folosit daca ai ulcer la stomac. Am crezut ca nu o sa fie probleme dar sunt. La mana mi a facut bine insa am intrerupt si am intensificat tratament la stomac.Greu, foarte greu , mai ales in contextul pandemiei.

Niciun comentariu: