joi, 21 octombrie 2021

din nou mana , si altele....

 Au trecut doua saptamani de la ziua care mi a adus saizeci si cinci de ani. Ca si in ultimul am am tot mai multe probleme , cele vechi se tot acutizeaza, cele noi apasa tot mai greu. Vine iar din urma problema de la mana dreapta , cand se  vede ca circulatia prin artera operata acum 31 de ani e tot mai grea , cu simptome tot mai evidente de amorteala si durere. Ne gasim in mijlocul pandemiei de covid , unde se imbolnavesc aproape zece mii pe zi si mor cinci sute zilnic.Spitalele sunt depasite , situatia este mai grea decat daca ar fi razboi.Unde sa gasesti loc , sa fie si in siguranta sa nu te molipsesti de covid pentru a incerca sa merg cu problemele mele de sanatate. Este posibil si asta probabil in spitale private ,dar acolo costul e de mii de euro si tot nu esti sigur daca nu pleci de acolo cu covid .In consecinta este cel mai nepotrivit moment sa ai probleme medicale , iar eu ma gandesc daca acestea apar in forma mai grava ce voi face.Bineinteles ca nici bani nu am , deci sunt ca o cutie purtata de vant de ici colo.Apoi , tot timpul sunt slabit , nu mai am nici un sfert din putrea fizica ce o aveam in urma cu un an , totul a degenerat cu viteza.Evident vine si o intrebare fireasca si anume cat o sa mai pot sa ma misc , sa ma gospodaresc , sa fac tot ce trebuie pentru mine zi cu zi pentru a nu cadea in cealalta extrema. Asta pentru ca intr un timp scurt , un an , mi am pierdut peste cincizeci la suta din vitalitate.Revenind  la situatia grea in care ma aflu din punct de vedere medical , sunt speriat , ingrozit --chiar daca nu se vede -- la gandul ca ce voi face cand situatia sanatatii mele se va strica si mai mult. . Dumnezeu stie.

Niciun comentariu: