luni, 25 octombrie 2021

frica

 In primul rand am mai fumat tigari ,tot aman ultima tigara.De un timp sunt ametit de cap pe timpul zilei in multe perioade de timp si inca nu realizez cuza acestor ameteli.Deasemeni am probleme cu stomacul si poate fi si de aici o cauza.Daca problema la stomac s a acutizat din nou la un ulcer , de aici poate fi ameteala deoarece am trait o situatie de asta acum un an si jumatate cant am ajuns la spital.Sunt si in situatia cand nu mai stiu ce sa mananc , am mai fost , .E tot mai greu sa echilibrez mancarea deoarece orice aproape este bun pentru stomac face rau prin alte locuri , daca mananci sa te pui pe picioare -cum am facut- te trezesti ca stomacul este iar in pioneze sau a crescut tensiunea. Acum sunt prins intre simptomele tot mai intense la mana , circulatia devine tot mai dificila , apar amortele si dureri ,apoi simptomele de la stomac , ameteala , toate ma fac sa tremur.

Niciun comentariu: