duminică, 31 octombrie 2021

mana si iar mana.

 

Sa schimbat ora , de fapt este cea normala , s a dat cu o ora inapoi. Din nou realizez ca simptomele de la mana vin din urma si nu stiu ce voi mai putea face. In decursul timpului , de 31 de ani , aproape permanent am avut probleme de sanaate. La inceput era doar mana , apoi a aparut problema de la stomac si mai recent cresterea tensiunii arteriale pentru care iau deasemeni pastila.Acum un an si jumatate cand s a acutizat problema la stomac, pentru care de atunci iau pastile zilnic , a trebuit sa renunt la trombostop pastila pe care o luam de treizeci de ani care asigura oarecum circulatia la mana .Dupa asta , nu am mai fost protejat la mana , chiar daca iau ulei de in , iar boala a evoluat pana la grav.Astfel , au inceput sa apara simptomele de amorteala si de durere la mana. Asta este faza a doua  care pregateste faza mai grava cand sangele nu prea va mai circula , si atunci am dat de naiba. Operatie nu cred ca se mai poate face , bani pentru chestii mai avansate nu am , este foarte rau ca ma gasesc cu aceasta problema in plina pandemie de corona virus iar spitalele nu au nici loc nici deschidere pentru astfel de probleme.De fapt de ani de zile ma gandeam ca s ar putea sa vina o astfel de situatia , insa nu intotdeauna am facut ce a trebuit, exemplu tigarile care imi fac atat rau la mana si totusi mai fumez.Revin din nou si spun ca de maine nu mai bag tigara in gura , cu toate ca stiu ca deja este prea tarziu , dar a venit momentul --de vreo zece ani trebuia--sa le dau dracului de tigari , macar sa vad daca in al disprezecelea ceas , chiar daca prea tarziu , pot sa fac ce trebuie., Dumnezeu vede daca vorbele mele fac vreun ban sau nu, daca mai cred sau daca mai am speranta. Am zis.

Niciun comentariu: