luni, 31 ianuarie 2022

vine ..destinul

 Astazi este ziua in care ma simt cel m ai rau.De la ora doua asta dimineata nu am mai putut sa dorm.M am ridicat din pat am aprins focul , am deschis televizorul si m am invartit in pat fara sa mai dorm.Am o stare foarte rea, nu stiu ce o sa mi se intample dar diagnosticul de la Radauti de cardiopatie ischemica incepe sa si arate coltii.Sunt ametit --tensiunea este 12 sau 13. in mod normal nu este mare. Deasemeni sunt mai slab , uneori ma mai inteapa undeva in stanga , apoi mai am dureri , tot uneori in umarul drept.Dupa definitie , m a ajuns boala care nu stiu ce mi poate face in orice moment. Am pregatit niste haine , pentru cazul ca trebuie sa merg urgent la spital.Cum am ajuns in situatia asta este discutabil, nici cu doctorul Costas nu pot atinge acest subiect acum , trebuie sa l intreb daca este dispus sa mearga cu mine sa fac un control cardiac.Situatia este fara precedent si ma intreb cum am ajuns in aceasta situatie.De cand am venit de la Radauti , problema nu a fost tratata corect de doctorul Costas , in sensul ca nu mi a dat medicamentele prescrise de cardiolog.Sunt precum vita la taiere , ma uit si nu pot face nimic.In toata viata mea, nu m am aflat intr o situatie de sanatate atat de periculoasa cu o boala crunta care in cele din urma m a lovit.Probabil asta e destinul meu , sa ajung aici si sa inchei socotelile.Am pus apa sa incalzesc  pentru a ma spala un pic macar sa nu fiu si murdar daca ajung la spital.Oricum starea mea este mai proasta de cateva zile fara sa fie vreun remediu , din contra , tot mai rau. Am tipat tot timpul de problemele mele de sanatate insa , pana acum a fost floare la ureche . Ceva ce poti trata intr un fel sau altul este una iar o boala cronica fara leac , mai ales daca e de inima este alta poveste.Am ajuns la varsta asta plin de boli pe care in urma cu doi ani nici nu concepeam ca as putea sa le am.In mare viteza , am fost pus jos , doborat. Acum chiar ca nu mai reprezint nimic , poate un rebut uman. 

Niciun comentariu: