miercuri, 9 martie 2022

cauza cauze...

 Afara este iarna in toata regula dar adevarata iarna este sanatatea mea care de la zi la zi a inceput sa apara noi afectiuni cardiace , simptome noi care ma ingrozesc . La control sunt programat abia pe 19 martie si asta din cauza mea ca am tegiversat saptamana trecuta programarea. Nu stiu ce a fost in capul meu dar acum regret profunt. Eu scriu aici , imi strig disperarile dar sunt doar pentru mine deoarece sigur nu va citi nimeni. Cand nu voi mai scrie nu stiu cat se pastreaza blogul pana dispare de la sine daca nu mai este accesat. As putea sa las la cineva adresa pentru a citi si a arata si altora insa cred ca mai mult as fi judecat , si nu e cazul.Pe de alta parte , munca de ani si ani de a scrie trairile mele ar putea fi incredintate pentru a citi unui om corect de incredere , o sa ma gandesc poate la cineva. Cum am ajuns in situatia asta?

Niciun comentariu: