vineri, 25 martie 2022

fara variante



 Este complicat sa te poti obisnui cu realitatea crunta ca esti bolnav de inima , ca trebuie sa iei trei pastile pe zi , sa fii tahui de cap , sa continui sa mananci doar anumite lucruri --nu ca ar conta asta--.Cu toate astea faptul ca practic sunt scos din joc , ca nu mai contez asteptand sa se intample un inevitabil , este ca o alta boala ce macina deasemeni .Nici nu mai stiu ce e cu mine , de vreo luna traiesc ca intr o bula , nu ma recunosc si chiar ma intreb daca mai am ce cauta aici.Candva , la inceputul epopeei asteia , acum vreo 31 de ani , cautam modalitati sa termin cu viata deoarece nu ma vedeam pensionar si stand acasa de atunci.Dar atunci imi era oferita perspectiva ,, cu bine si cu rau inainte,, acum , fara perspective , doar chinuri si spaime fara variante. Un pistol ar fi interesant , dar de unde sa il iau. Problema este ca in ciuda tuturor problemelor pe care le aveam pana acum , traiam totusi in felul adevarat permis de situatie , insa era cumva deajuns pentru mine.Ei bine trebuia sa fiu pus jos si mai trebuia o lovitura , iar asta a venit .Dupa multi ani in care am luptat cu viata in toate felurile , avand si arme la dispozitie , am fost dezarmat si putere de a lupta nu mai am.

Niciun comentariu: