vineri, 4 martie 2022

lovituri lovituri....

 Sunt cateva zile de cand ma simt mai rau ca pana acum.Ma mai doare mana stanga , deasemeni prin pept , o senzatie ciudata prin maxilar , toate astea imi dau de gandit . Doctorul a spus ca sunt in principal sunt de la coloana cervicala , un fel de spndiloza dar nu aunt convins. Trebuia sa mi faca dr. Costas programare la Dorna medical pentru un control cardiologic insa am renuntat , este prea frig afara si mai las cateva zile.Am ajuns cred in etapa cea mai de jos cand problema asta cardiologica se strange in jurul meu si din asta nu mai am cum iesi.A trebuit sa fiu lovit cu ciocanul cel mai greu pentru a nu ma mai putea ridica. Se strange latul , deja am imbatranit prea mult , in situatia mea fiind dar ma tin de un fir care cumva nici nu il vad doar ca si pentru final trebuie sa fii pregatit .Candva la inceputul anilor 90 , cand am realizat ca nu voi mai putea sa merg , am simtit o disperare asemanatoare doar ca nu se poate compara cu pericilul pe care il parcurg acum.E trist sa vezi la un moment dat ca nimic din viata asta nu mai depinde de tine , boile te au incatusat si nu poti decat sa astepti lovitura finala.

Niciun comentariu: