joi, 16 noiembrie 2023

PRINS...


 De la bun inceput , de acum 34 de ani problema de sanatate cu care a inceput calvarul a fost tromboza de la artera de la mana dreapta , cauza fiind mersul cu carje care a tasat artera de la subsioara . Atunci am putut beneficia de aportul unui doctor de la Iasi , Dr. Dorneanu , originar de aici din Brosteni. Asta a dus la pensionarea mea pe caz de boala si asa a inceput calvarul. Evident , bolile aduc boli si imediat din cauza pastilelor de aspirina luate pentru circulatia la mana mi am pus in pioneze si stomacul . In timp din cauza sedentarismului , viata mea fiind redusa la a sta in casa fara cine stie ce miscari , efort etc. s a complicat cu colesterol pe artere si apoi hiper tensiune.In cateva cuvinte un istoric care pune in text problemele continue de care am parte in ghilimele in toti acesti ani.Dar plecand de la cauza principala a tuturor problemelor si anume tromboza arteriala de la mana , aceasta ramane si in prezent problema mea principala de sanatate .De la zi la zi afrctiunea care este cronica de mult timp se acutizeaza devenind din nou la stadiul de acum 34 de ani cu diferenta ca acum nu mai este vorba de cheag de sange in artera , dupa cum spune doctorul dupa atatia ani artera s a fibrozat inar sangele in cantitate foarte mica deja trece foarte greu prin artera si sa irige mana.Astfel dupa spusele doctorului nimic nu se mai poate face.Pentru a putea sa mergi la o clinica specializata trebuie mii de euro fara sa fii sigur de rezultat pozitiv.. In aceste conditii rezulta intrebarea  Ce voi face? Voi ajunge sa depind de unii sau altii sau sa mi pregatesc ceva pentru a grabi un final cat de cat onorabil./??

Niciun comentariu: