miercuri, 8 noiembrie 2023

un ...amar


 Dincolo de problemele mele de sanatate care sunt un pachet intreg am si cateva obiceiuri proaste care ma afecteaza atat la sanatate cat si la buzunar.Astfel este o mare tampenie ca zilnic fumez intre doua si cinci tigari.Astea imi fac rau direct la artera de la mana referitor la care Dr. Costas spunea ca de acum nu se mai poate interveni chirurgical deoarece artera este fibrozata . De un timp doctorul nu mai este asa amabil in sensul sa mergem undeva la un spital cu mana spunand din start ca nu se mai poate face nimic. Ca niciodata lucrul asta nu mi a venit bine , putea sa spuna ca se poate incerca chiar daca sunt sanse putine. Deasemeni preciza ca reconstructie vasculara s ar putea face dar greu dar costurile ar fi de multe mii de euro.Nu stiu de cati bani as putea face rost mai ales ca continui sa dau bani cui nu mai trebuie sa dau , daca nu as fi dat cred ca acum aveam destui bani pentru un spital  mai specializat.Revenind la doctor trebuie sa recunosc ca mi a facut multe servicii , in schimb eu il las sa foloseasca nuste pamant de aici pentru magazii ,ogoras , cotet cu caine., fara taxe evident. In conseciinta , fara bani mai multi e vai si amar.

Niciun comentariu: