joi, 16 noiembrie 2023

vorbe


 Uneori ma intreb ce este varsta?Cred ca varsta poate fi definita si ca un colaj de amintiri din care unele sunt placute dar cele mai multe neplacute. Sunt si momente din viata de care efectiv nu vrei sa ti amintesti , iti dau o stare de rusine si revolta , reprezentand momente cand uitai de tine , de mine in cazul meu alegand ca in ziua urmatoare sa cauti un perete sa te dai cu capul de elAmintiri de genul asta am atat de multe incat nu lasa decat cu greu loc la unele mai placute.Asa de multe tampenii de toate felurile am facut in viata de pana  acum incat cu dezamagire recunosc ca in primii 45 de ani de viata am facut mai multe prostii si chestii regretabile pentru mine decat multi sanatosi tun la un loc in toata viata lor.Intr un fel viata mea a fost si este inca plina de evenimente pe care fie le plac fie nu dar perseverez.

Niciun comentariu: