vineri, 30 mai 2014

ce am fost si ce am ajuns...

Dintotdeauna la o scara rezonabila m-am considerat o persoana in regula din toate punctele de vedere mai ales referitor la partea materiala. Reuseam sa am un echilibru intre venituri si cheltuieli ceea ce imi permitea sa imi tin sanatatea sub control. Astea au fost valabile pana acum doi ani cand am inceput sa cheltui banii fara sa ma gandesc la nimic altceva decat la femeia care a provocat distrugerea mea. Acum parca nu imi vine sa cred ca am putut fi asa de idiot iresponsabil .In mod normal nu poti acuza pe nimeni de nimic , ma acuz pe mine si ma rog la dumnezeu--treaba e ca doar asta mi-a mai ramas--Ieri i-am dat un telefon lui cristi si i-am spus ceva de necazurile mele urmand sa vina pe la mine sa vorbim. Nu stiu daca o sa vina ,stie ca as vrea niste bani de la el in conditiile in care mai am o datorie la el. Doamne despre ce vorbesc eu aici? Ce am ajuns? Niciodata nu am crezut ca ma pot imbolnavi de plamani asa de grav.!

Niciun comentariu: