marți, 27 mai 2014

cum sa fac?

Asa cum spuneam este cate o zi cand parca mi-e mai bine si in subconstient parca sper cate ceva. Dar a doua zi totul intra in aceeasi stare destul de nasoala unde factorul principal este starea de oarecare ameteala pe care o am si pe care nu o inteleg de atat timp.Astazi am inteles si cauzele situatiei acestea. In primul rand am tinut ca prostul tot timpul un fel de regim impus tocmai pentru a nu ma ingrasa. Apoi stau tot timpul in casa fac foc ca e vara ca e iarna iar in timp tot timpul imi era frig deci primul semn . In anii precedenti mai aveam grija sa ma vitaminizez din cand in cand, acum abia in ultimul timp am luat ceva viamine. Casa inchisa fara aerisie consistenta zilnica alta cauza, daca imi era frig  inchideam usa. .....Si revin , ca sa fac?

Niciun comentariu: