luni, 26 mai 2014

cu minte si...fara

Oricum as da sau as privi lucrurile , este evident ca din dorinta de a fi cu o femeie mai mult decat ar fi trebuit am acceptat compromisuri cu mine insumi pe care desi credeam ca le voi rezolva nu am reusit.Acum este la fel de neplacut sa constat ca se repeta atitudinile si sunt pus in fata unor situatii pe care ma lupt sa le scot ca obisnuinta in ultimii doi ani . Sa revin pe linia de plutire altfel nu stiu ce o sa se intample. Incepand de astazi voi lua atitudine in sensul ca relatia mea se incheie si imi iau mana de pe orice intentie de continuitate. Calculele imi ies foarte prost deoarece de cand am decis sa fac cont toate merg prost si de la luna la luna ma afund. Am mai fost in situatia asta dar atunci am luat bani din banca am rezolvat tot doar ca m-am afundat mai tare. Este clar ca daca pot sa fac ce imi propun imi trebuie trei luni sa intru pe linia de plutire, dar oare dispun de astea de timpul asta? Dincolo de toate astea ramane spectrul asta al unei afectiuni la plamani care in ciuda antibioticelor ce le tot iau nu vad semne de revenire. Ce este neplacut este ca uneori am cate o zi cand ma simt foarte bine si cred ca lucrurile se pot rezolva dar ma desumflu a doua zi cand apar aceleasi simptome. Si cel mai neplacut din toate este faptul ca ma vad in imposibilitatea de a merge la un spital sa fac niste controale deoarece nu am bani nici de masina dus si venit daramite pentru restul .Niciodata nu m-am gandit ca o sa ajung intr-o asemenea situatie. Sper sa ma ajute dumnezeu sa ies cu bine si nu in bucati........

Niciun comentariu: