duminică, 25 mai 2014

foarte rau

Ma simt foarte rau in sensul ca raceala pe care o credeam eu mai complicata a devenit o boala de plamani in toata regula. Tot iau antibiotice dar nu stiu cum se face ca nu au nici un efect, boala am impresia ca evolueaza in loc sa se vindece. Nu am tusit in viata mea ca in ultimile doua luni si am o ameteala care ma face sa ma gandesc la ce e mai rau. Retrospectiv este clar numai si numai vina mea. Cel putin in ultimul an m-am neglijat din toate punctele de vedere lasand spatiu acestei boli care nu stiu unde ma va duce. Uneori necazul vine frumos ambalat tocmai pentru a se putea strecura si lovi cand nici nu gandesti.Asa a venit si la mine , asa m-am lasat dus iar acum ma vad intr-o situatie in care nu am fost niciodata dar pe care am provocato mai mult sau mai putin constient. De multe ori in ultimii doi ani am fost hotarat sa ies din rahatul asta si sa imi vad de ale mele , insa nu a mers si luna de luna m-am afundat tot mai rau in datorii si ce e mai rau m-am imbolnavit cred de plamani deoarece de doua luni iau pastile si nu mai trece. Partea iarasi fara precedent este ca nu am bani sa merg sa fac undeva un control mai ca lumea. Platesc rate la banca dar bani nu am , daca ma uit in oglinda la mine cred ca imi vine sa vomit. Cum mama dracului am putut sa decad in halul asta in doi ani de zile ? Pe langa boala m-am facut si de ras cu anumite persoane deoarece nu am mai putut fi corect asa cum trebuia in sensul ca datoria trebuia platita la timp. Nici datorii nu am facut pana acum in ultimul an dar acum parca toate relele lumii astia sunt calare pe mine. Una peste alta dintr-un print ce eram in urma cu doi ani , am devenit un cersetor , un om bolnav grav si parca dintro data imi cade cerul in cap.Ma intreb ce a fost cu toate astea, greseli  , prostie sau un destin care trebuia isi urmeze cursul. Incep sa cred ca pentru asta a venit aici o piaza rea care m-a trecut pe celalalt drum al autodistrugerii. Totul este cu atat mai neplacut deoarece am crezut tot timpul ca pot rezolva orice dar nu am fost constient ca ma duc la vale iremediabil. Intrebarea este ce fac acum? Cum o scot la capat? Tot timpul am avut variante pentru orice situatie , puteam sa mai apelez la un prieten doi pe care ii mai aveam dar acum cand  m-am facut de ras si cu astia deoarece mi-au dat bani dar nu am reusit inca sa-i inapoiez sunt cum se spune la mila destinului.

Niciun comentariu: