sâmbătă, 18 aprilie 2015

of inimioara

Da ,asa ceva deoarece pe mine nu m-a deranjat niciodata inima ,cand dintro data cand imi ia doctorul tensiunea ieri sa-mi spuna ca am 15/9 ceea ce inseamna hipertensiune.De fapt de vreo saptamana am toate simptomele astea insa parca nu imi venea sa cred. Ca prima masura evident salutare tigari si cafea apoi trbuie sa revin la regimul meu alimentar pe care l-am avut pana acum vreo trei ani si la care am renutat deoarece imi peirdusem oarecum busola.Cine ar face ca mine sa se neglijeze pentru a avea banii in alte parti?.Si cum belelele nu vin niciodata singure acum dupa decesul lui dorel fiind eu garant pentru el la o banca, trebuie sa platesc impreuna cu trita ratele lui vreo doi ani, fiecare cate 125 de lei in conditiile in care eu am rata mea la banca de 400 de lei.Scump tare m-a costat ceea ce am vrut , cred ca dumnezeu m-a pedepsit pentru ca am vrut, oare nu e prea mult?

Niciun comentariu: