miercuri, 15 aprilie 2015

Timpul trece

Este posibil faptul ca pana acum nu am realizat varsta pe care o am si asteptarile pe care le am eu de la mine.Cred ca de acum am alte prioritati , trebuie sa vad daca mai am timp fizic vorbind sa-mi vad de sanatate si sa strang ceva bani.Cred deasemeni ca am terminat cu aventurile si generozitatile.Doua motive am sa realizez ca am cam batut campii. In primul rand cred ca am o boala de inima , ceva nu e in regula fapt pentru care a trebuit sa renunt la tigari si cafea. De mult aveam intentia asta dar parca eram in transa, nu reuseam .Apoi prietenul meu dorel a decedat tocmai unei asemenea boli, astazi a fost inmormantat.Daca nici la o anumita varsta nu reusim sa fim cu picioarele pe pamant atunci nu ai nici o scuza.Un mare necaz a dat peste mine cu ceva timp in urma, chestia e ca l-am perceput ca pe ceva placut si interesant dar de fapt era necazul care m-a doborat si mi-e foarte greu sa ma restartez pe pozitiile de atunci.Cum spuneam totul depinde de faptul care stabileste daca timpul imi este aliat sau dusman.Cel mai bine ar fi ca eu sa pot pleca undeva unde sa ma separ complet de toate rahaturile din viata mea de aici, sa fiu doar eu si atat.Uneori ma gandesc ca totul a fost pregatit -de divinitate?-pentru a putea fi doborat deoarece la felul cum traiam eu care eram un boier ,era mai greu deoarece viata mea era intr-un echilibru perfect.Acum nu zic nimic, doar ma rog.

Niciun comentariu: