marți, 21 aprilie 2015

speranta...

Astazi mi-am luat iar tnsiunea si cum astazi trebuia stabilita componenta unei retete medicale doctorul a spus ca deocamdata nu e cazul . Se vede treba ca mi-a mai scazut putin tensiunea ca urmare a masurilor pe care le-am luat.De fapt voi tine un regim prelungit si evident fara cafea si tigari. Nici nu realizez ca de atatea zile nu am fumat nici o tigara , cand esti cu cutitul la os nu iti mai arde de rahaturi de astea gen tigari.Acum in urmatoarele doua zile trebuie sa vad cum se rezolva problema creditului lui dorel. Sa vedem daca rudele lui accepta sa plateasca ratele sa scap de problema asta, daca nu atunci sunt bun de plata si voi vedea cum o scot la capat.Oricum contrar unor situatii vreau sa schimb din nou viata la ce era pana acum vreo patru ani cand toate erau bune frumoase , eu sanatos si fara atatea probleme. Am platit un pret foarte mare.


















Niciun comentariu: