duminică, 31 decembrie 2017

ajun de an nou

 Este ultima zi din an, se asteapta trecerea in celalalt si evident faci bilantul. Ce a insemnat anul acesta ? Ce poti spune acum la final? Ar fi de spus o gramada , insa foarte putine ar fi pozitive.Adevarul ca viata in acest an s a invartit in jurul unei persoane de la care asteptam ca macar in al doisprezecelea ceas sa arate putina recunoastere si feblete , in conditiile in care rolul meu a fost determinant pentru viata de zi cu zi. Abia acum accept un fapt pe care il stiam demult dar nu voiam sa cred in conditiile in care am tot sperat sa revina la realitate.Naravurile nu se schimba niciodata, cine crede ca poate schimba obisnuintele si modul de viata prin puterea afectiva si implicare in viata unei persoane sau alteia se inseala.Orice ai face, nu va fi niciodata deajuns si la prima ispita cu ceva material din partea altuia nu rezista si uita orice ai vorbit anterior. De aceea, persoanele de felul acesta trebuiesc tratate asa cum sunt , nu trebuie sa le acorzi credit cum ca ar putea fi asa cum ti ai dori , sa le trezesti respectul intai pentru ele insele si apoi respect fata de persoana care este implicata in viata ei.In alta ordine de idei, care este bilantul meu? Evident, fara nici o tenta pozitiva, dus de val, cu rate la banci in continuare si toate au ca laitmotiv existenta unei persoane in viata mea , iar mai neplacut este faptul ca eu m am implicat emotional si material  cu mult peste ce ar fi fost normal. Ei bine, am gresit , eram si eu-cum sunt si acum-intr o perioada mai sensibila din viata si am considerat implicarea mea ca un impuls psihologic , care initial si a atins scopul.Problema se pune acum daca a meritat pretul si mai ales cu cat am depasit limita dintre a fi o persoana corecta si a fi fraier si idiot.In procent major am fost fraier deoarece in viata binele nu este niciodata recunoscut de benaficiara.In momentul asta dincolo de a fi dezamagit de o gramada de lucruri , constiente desigur , nu am nici macar nota de trecere in noul am, sunt repetent la acest capitol de vreo cinci ani.Doamne ajuta.





Niciun comentariu: