luni, 4 decembrie 2017

drumul bun.

Cred ca usor pana la sfarsitul anului am scapat de javra. Chiar daca cu un gand vreau sa scap si cu altul nu , spun cu toata convingerea japita asta nu mai merita ajutata de mine.Trebuie sa o dau dracului odata pentru totdeauna din postura pe care o suport de atata timp. Am o sansa trebuie sa o folosesc. Incep sa accept faptul ca am fost un mare dobitoc ani de zile, r fi cazul sa mi vina si mie mintea la cap.A fi bun este una , dar a fi fraier si idiot este cat se poate de jenant.Mi am tocat viata maruntel pentru cineva care nu merita nici a zecea parte din gestul meu de omenie . Este cu atat mai neplacut sa realizez ca am fost luat de fraier, dar la orice idiot ii vine la un moment dat mintea la cap, sper sa fie valabil si la mine.Sper.

Niciun comentariu: