sâmbătă, 9 decembrie 2017

iarna

De la zi la zi este tot mai frig. Acum in jur de minus 4 grade, bate vant , neplacut. Perioada asta este destul de friguroasa dar nu geroasa, insa parca tot nu e bine.In acelasi context sunt si eu , prins in vartejul nehotararilor , a starilor de anxietate, descurajat parca si fara chef de nimic , tocmai pentru ca nimic nu mai merge cum trebuie in viata mea de ceva ani. Adevarul este ca am o problema de suflet mai mult, imi vine destul de greu sa las totul balta cand este mai greu si cand are atat de multe probleme, parca nu ar fi corect , insa trebuie gasita o solutie. Asta pentru ca trebuie sa ies din cerc, sa mi vad de ale mele fara obligatii, fie ele si din omenie.Este greu de definit , prin starile mele actuale-probabil ca in ciuda tuturor situatiilor -ce este bine si ce nu, doar ca viata uneori vrea sa dai dovada si de omenie. Ma invart in cercul asta, vreau sa ies, dar ceva parca ma tine captiv , si nu mai stiu cum e mai bine.


Niciun comentariu: