sâmbătă, 30 decembrie 2017

timpul

Timpul de sfarsit de an este oarecum prea calduros si nu stiu daca este bine sau rau.Astept sa mai treaca astazi si maine, sa vina noul an care, nu stiu ce va aduce. Un lucru ma bucura-chiar daca am o stare de inconfort-am scapat de beleaua asta, am terminat cu obligatiile si este posibil ca in doua trei luni sa depasesc  anumite situatii mai grele.Ar fi multe de spus despre asta, o gramada de timp am fost prins intre starile mele de omenie sau de continuitate, imi placea situatia doar ca persoana in cauza este sub orice critica, imi vine greu sa spun cu subiect si predicat toate aspectele.Ce am vrut am obtinut, doar ca alte aspecte sunt gretoase cand realizezi cu cine am avut deaface.Probabil trebuia si o experienta de tipul asta, sa realizez in acest fel ca nu intotdeauna omenia si bunele intentii fac casa buna cu realitatea. Dincolo de ce am obtinut, este clar ca am pierdut la greu intr o perioada de timp destul de indelungata , care dealtfel m a pus jos financiar vorbind , dar am facut totul binevol, nu are nici un merit persoana respectiva, pur si simplu asa am vrut eu  motivat si de multitudinea de probleme in care se zbate. Dar lucrurile se vor schimba, totul va fi altfel de acum. Oricum , multumesc intamplarii ca mi a oferit o noua sansa de a scapa , sansa de care sunt hotarat sa profit.

Niciun comentariu: