duminică, 17 mai 2020

avalansa

S a intamplat ca mi s a facut rau de la stomac ,cu sughit care a durat o zi si o noapte.A doua zi dupa masa a chemat doctorul Costas salvarea -era la mine- si am mers la V.D.   De aici dupa investigatii in  alta parte si apoi din nou acasa.Ce mi se intampla mie este ca in filmele de groaza.Acum iau niste pastile dar si eu si doctorul credem ca e ceva mai complicat , de aceea trebuie sa merg din nou la un control la stomac facut printr o investigatie , o endoscopie mai exact. Pana acum am mai facut de doua ori doar ca ultima este acum vreo zece ani. Cum ma simt? Foarte prost , iau pastile ,sunt fara orizont si astept sa vad cand se va putea merge in conditiile de acum. Mi se intampla si mie cand e starea asta determinata de acest virus.Au cazut toate peste mine ca o avalansa, greu foarte greu.

Niciun comentariu: