miercuri, 27 mai 2020

grele zile

Privesc in urma si ma tot intreb ,cum am ajuns in situatia asta? Realizez ca toata problema asta grava are loc deoarece eu credeam ca ma tratam pentru circulatia de la mana.Astfel in ultimii doi ani am mancat kilograme de usturoi ,dimineata de dimineata ,luand totodata si un medicament anticoagulant.Fara sa mi dau seama , stomacul s a iritat apoi am facut ulcer si acum nu mai stiu ce e in ce stadiu e. Iau o gramada de pastile ,am douasprezece zile de cand iau ,am fel de fel de simptome ,atat la stomac dar si altele, dureri de cap , ameteli , uneori tensiune, mai creste glicemia etc.Am si o problema psihologica deoarece ma zbat intr un bol de frica si incertitudine , gandindu ma tot timpul  la fiecare simptom ,ce inseamna , la ce poate fi mai tarziu. Grele zile.

Niciun comentariu: