luni, 4 mai 2020

fizic si psihic

Perioada asta scarboasa continua ,si face parca intentionat sa nu ma lase sa respir.Noaptea mi se infunda urechile, dimineata le desfund cu sapun ,peste zi am perioade cand sunt tahui de cap ,cand rotesc capul scartaie coloana ,ma mai doare si undeva in partea dreapta a gatului de la pozitie noaptea sau cine stie.Si nu in ultimul rand uneori am mici frisoane carora nu le stiu cauza deasemeni .Am intrat intr un carusel al simptomelor , vin toate deodata si nu stiu de ce am alunecat dintr o data pe panta asta nefericita.Am incercat sa mi reiau oarecum activitatile zilnice , cu miscare cu mai multa treaba insa cand mi am propus asta , afara a inceput sa ploua s a facut frig si am zis la loc comanda.Nici cu mancarea nu prea ma omor sa fac, caut ceva cat mai simplu si rapid, asta mi se intampla de vreo doua luni.In alta ordine de idei ,eu incerc sa trec peste angoase si frici , vreau din nou o oarecare normalitate ,dar tot intervine cate ceva care ma tine pe loc, dincolo de realitatea ca mi am pierdut aproape total motivatia care pana nu de mult inca era acceptabila.Starea mea ,dincolo de anumite cauze real medicale , are indiscutabil si o componenta psihologica deoarece simt si eu ca sunt daramat.Parca nu mai fac fata la atatea probleme zilnice , amenintari de sanatate si frici.Cred ca e perioada cea mai grea din ultimii treizeci de ani ,si asta deoarece nu am sau nu mai am nici un reper de siguranta pe care sa l activez.Asta si din situatia generala din tara si din lume ,din faptul ca acest virus aproape a distrus sistemul medical prin orientarea lui aproape exclusiv pe pandemie, orice spital poate fi infectat , nu se mai vorbeste nimic de multitudinea bolilor de care sufera oamenii in continuare si care trebuie tratate, se moare cu zile dandu se vina pe corona virus.Ce Dumnezeu se intampla cu mine?

Niciun comentariu: