miercuri, 11 august 2021

cumva....fara speranta

Atunci cand simt pericole sau situatii critice care se apropie de mine , nu am cui sa spun , asa ca imi spun mie . De vrea doua zile am din nou simptome la mana , simptome pe care le scapasem din atentie de cateva luni bune.Aceste simptome se manifesta ca durere la degete si mana dreapta , mana tot mai obosita , fac tot mai greu efort cu ea . La mine mana conteaza atat la treaba zilnica precum si la deplasat , mergand ca mersul piticului , ducand piciorul drept cu mana , de fapt merg mai mult ,, cu mainile,, Ei bine , aparitia acestor simptome , puse langa celelalte , imi dau din nou frisoane . Cu bolile pe care le am , tratarea unei probleme la mana devine imposibila , daca nu cumva tromboza de la mana s a acutizat in asa hal ca medical vorbind nu prea se mai poate face mare lucru. Sunt constient ca la un moment dat voi avea nevoie de multi bani pentru a merge la spitale. In sensul asta ma rog la Dumnezeu , ca sa mi puna si 

mie numerele la biletele de lotto pe care le joc in fiecare saptamana.Pana acum , nici macar un numar nu mi a iesit , cu atat mai mult cu cau am nevoie de sase sau sapte....E greu , ma gandesc tot mai des la planul lui Dumnezeu privind nasterea mea pe pamantul asta. Cum a mers viata mii de ani fara mine , cred ca putea merge in continuare fara sa asist eu din postura de ,,blestemat,, ,,insemnat,, sau dracu mai stie cum , fara sa mi dea si mie Dumnezeu o sansa de emancipare , chiar daca am ajuns batran de cand o astept . Pana la urma sa faca ce vrea , nu mai pot schimba nimic. 


 

Niciun comentariu: