vineri, 13 august 2021

probleme la ficat, doamne!

 Ei bine n noapteacare a trecut nu am dormit mai deloc din cauza durerii de ficat. Da , acum am o noua belea , datorata medicamentelor zic eu , mai ales ca iau de peste un an medicamente pentru stomac , iar pe langa celelalte acum o luna jumate am cumparat ginco biloba si am luat zilnic doua pastile.Cum fac , cum nu fac , ma lipesc de alta boala , si asta cumva determinata de tratamrntele mele , unele idioate.Am o durere continua de ficat , de ieri la amiaza , si nu mi a mai trecut deloc.Am luat lamai , ceai de galbenele , dar numic nu pare sa conteze.Din nou mi am schimbat oarecum meniul , acum chiar ca nu am ce manca . Ardeii pe care i am facut ieri si am mancat o sa i arunc deoarece poate carnea pe care am puso , piept de pui , fiert de vreo trei zile si statea in frigider , doar ca era fiert doar pe jumatate , poate s a stricat , nu mai stiu.Acum nu stiu ce o sa fac , la doctor nu am dat telefon , ramane pe maine , sa vad cum ma voi simti pana atunci si sa mi dea reteta, alte pastile , doamne doamne.

Niciun comentariu: