vineri, 20 august 2021

greu

 Ei bine problema care era cea mai acuta , este de fapt alta, nu am crezut ca se va acutiza.De cateva zile nu mai ies  cu scaunul , chiar daca nu am mancat cine stie ce. Blocajul este din intestinul gros , am dureri , acum de asta nu am dormit si nu stiu ce voi face.O sa vina doctorul Costas sa mi faca o clisma , trebuie sa cumpar toate cele, dar nu sunt convins ca este folositoare la intestinul gros , nu am cunostiinte. Cumva intestin iritabil intr o forma acuta , situatie grea , nu prea stiu. Daca trebuie sa merg la spital , e complicat deoarece nu am bani suficienti . Asa ma prind pe mine vremurile astea , cu necazuri , fara bani si in continuare vai de steaua mea.Am dureri la intestin , sunt slabit deoarece cu necazurile mele de vreo saptamana nu am mancat cine stie ce , dar ma simt tot mai rau . Sa vine doctorul sa vedem ce va fi.Oare Dumnezeu m a parasit de tot?

Niciun comentariu: