duminică, 22 august 2021

impact la dublu

 Ocupandu ma de problema colonului iritabil si incercand sa mananc si la specificatia doctorului , am mancat trei zile fara regim alimentar ,adica costita branza sarmale . Cumva am iesit oarecum cu scaunul doar ca mamcarea grasa , sarata ,nerecomandata in hipertensiune mi a mai dat o lovitura aratandu mi ce inseamna sa ai multe boli pe care gandindute la una , luand anumite decizii alimantare provoci raul in cealalta parte.Asa ca pe la 11, am simtit ca ma ia durerea de cap realizand ca de fapt mi a crescut tensiunea major.Adevarat , era 14 cu 7 si capul ma durea la greu ,asa ca am luat o pastila de tensiune intreaga.Colonul iritabil care vrea mancare multa si consistenta se opune tensiunii arteriale care vrea regim alimentar.Situatie grea care m a determinat sa trec din nou la regim si sa vedem cum decurg lucrurile in continuare cu intestinul iritabil . Am o gramad de simptome si aici , o durere care nu este intensa dar pare sa fi devenit continua ceea ce a facut ca noaptea trecuta sa nu pot dormi deloc, oricum am incercat nu mi a gasit locul intre durere si somn.. Acum meiul principal va fi paine goala iar si iar.Trec din nou la ciorbele fara gust de maine, cand va trebui sa fac.

Niciun comentariu: