miercuri, 14 decembrie 2016

Pana cand te ia dracu..

Situatia este ca mai am doua luni pentru a scapa de banca, pentru a incerca o refacere.Cred ca urasc fara numar cuvantul banca. Sa le ia dracu de banci si pe fraierii care imprumuta bani si mai si pe cei ce se prind garanti, aia crapa si tampitii platesc.Tocmai ce m am certat cu o idioata de la banca ce incerca sa imi explice ca banca este cel mai important lucru la care trebuie sa ma gandesc atunci cand iau pensia.Si uite asa incerc sa ma scutur de draci dar se lasa greu indepartati , sa ies din cercul asta in care ma tot invart de nu mai stiu ce e cu mine.Si ca sa vezi si oamenii cum sunt-ma refer la cei din jurul meu- daca nu i am chemat sa le dau bani sau alte chestii nu a dat nimeni pe la mine de aproape o luna-pentru orice treaba sau serviciu platesc bineanteles , urma doar sa o fac cand iau banii.Unde mai pui ca stiu ca nu am lemne taiate dar scarbosenia din unii nu are margini. Sa ma pupe la cur , ma descurc eu insa pe viitor voi fi mai strans la punga. In alta ordine de idei, a venit iarna, frig la greu de 10 si 15 grade sub zero, noroc ca nu e cine stie ce zapada altfel as fi avut probleme.Dar in fiecare zi am grija sa am in casa lemne si pentru ziua urmatoare astfel incat dimineata devreme pot aprinde focul si stau in pat vreo doua ore sa se faca oarecum mai cald in casa.Doamne ajuta.

Niciun comentariu: