sâmbătă, 31 decembrie 2016

parca am putere mai putina

M am trezit ceva mai dedimineata sa fac foc deoarece era frig puternic.Am mai stat in pat vreo trei ceasuri sa se faca cald si am baut niste coniac, am avut si tigari doar ca acum cand am atata treaba ma simt slabit , fara putere.Cred ca alunec pe o panta periculoasa deoarece sant parca destul de slabit de la o vreme si tot astept sa imi mai revin dar asta nu se intampla.Nici vitamine sau alte chestii ce luam altadata nu am mai luat de vreo trei ani si e clar ca se simte.Si frigul il simt mai puternic cand ies afara , chestie care nu de mult nu ma afecta.Din programul pe care mi l pregatisem pentru azi doar am pus ceva la foc de mancare, insa mai putin decat as fi vrut , pentru ca  nu am chef nici putere .In seara asta este ajun de anul nou , se fac revelioane asa cum faceam si eu dar acum nu am nici o motivatie .Intrebari, intrebari.

Niciun comentariu: