luni, 12 decembrie 2016

saturatie

Cum spuneam, am inceput sa ma satur la greu de situatiile astea in care tot depind de cheful sau timpul altora.Nu mai pot sa fiu ultima gaina pentru ca asa platesc greselile-asumate dealtel-trecute dar de care greu ma lecuiesc.In ultimul timp am cam fost la cheful unora atunci cand am avut nevoie de un serviciu deoarece nu am prea avut bani sa ii platesc de fiecare data. Evident, daca nu platesti nu vine nimeni sa faca ceva. Problema este ca eu niciodata nu am avut nevoie si nici acum nu am , totdeauna am platit orice serviciu , sa dea dracu in capul lor.Necazul in ultimul timp a fost ca daca nu am avut bani tot timpul trebuia sa astept servicii de la fel de fel de rahati pe care evident le plateam dar nu pe moment.Si acum sunt intr o situatie de asta.Era vorba sa vina Gigel pentru a merge sa cumpere ceva dar nici o miscare, trebuie sa astept sa si aduca aminte sa aiba timp etc.Fara discutie m am saturat de situatii de astea si sper sa scap dracului de ele.






Niciun comentariu: