sâmbătă, 3 decembrie 2016

seara..de iarna

Este cald, bine, pot spune ca am tot ce imi trebuie-la nivel minim in ultimul an-doar ca de acum incepe o alta perioada cu probleme ce le am neglijat in ultimii doi ani.Este vorba de problemele de la mana cu operatia facuta acum 27 de ani.Periodic trebuiau facute anumite tratamente pentru circulatie dar au fost o gramada de situatii-ca si acum-cand nici banalul trombostop necesar in fiecare zi nu reusesc sa il cumpar.Situatiile pe care le am parcurs in ultimii doi ani -de naturi diferite-au facut sa sar peste impunerea unui numar minim de tigari care dealtfel trebuiau eliminate complet si sa fac uneori abuz.Cum spuneam timpul este determinant, nu stiu daca o sa mai pot recupera de acum incolo cu tratamente spatiul pierdut, se va vedea.Greu am trait in ultimii doi ani , eu tipul orgolios m am caciulit in perioada asta cat pentru doua vieti.Inca nu stiu sensul vietii mele dar pare la fel de banal ca pentru 99 la suta din oameni.Mult timp am crezut ca pot fi mai special, ca am o treaba de facut insa se vede treaba ca sunt scufundat in banalitate si anonimat .Am zis.




















Niciun comentariu: