duminică, 7 octombrie 2018

7 octombrie

Initial este o zi ca oricare alta ,doar ca astazi fac 62 de ani.Doamne, ce am mai trecut timpul si cum am ramas fara nici o realizare in atatia ani.Fara suparare nu gasesc nici un reper care sa ma reprezinte , pe care sa il pot trece in biografia mea.Ziua de astazi este aproape exclusiv numai pentru mine, putini stiu de ziua asta.Printre cei foarte putini s a numarat Cristi Tomegea care mi a dat telefon si Adrian Matei din Anglia. Am fost  chiar surprins de telefonul lui Adrian dar mi a facut placere, de ce nu!Nu am ce sarbatori, nu am nici sperante avand in vedere situatia in care ma gasesc , nu am in nici un fel starea care sa mi certifice vreo sarbatoare. La varsta asta am ajuns chiar daca am o gramada de belele, cred ca dorintele si sperantele mele m au impins inainte doar ca totul a ramas la stadiul de dorinta.Altadata ma mai gandeam la trecut , la un viitor care sa faca uitat prezentul etern plin de necazuri si probleme , o parte create si de modul idiot in care imi conduc viata de un timp , mai exact de vreo sapte ani.Dar acum , la varsta asta nu ma mai pot gandi la nimic , doar ca imi trebuie bani sa merg la spital si nu stiu de unde sa ii iau.Tot asa am vreo doua zile cand iar mi am propus sa renunt la tigari, avand in vedere ca mana incepe sa ma doara, Ei bine sper ca de data asta sa reusesc sa le dau dracului de tigari pentru ca o parte din vina o au si acestea , chestia este doar ca e prea tarziu. Trebuiau lasate tigarile astea macar cu vreo cinci ani in urma.Am mai descoperit ceva in zilele astea pline de probleme . Cred ca daca as avea bani foarte multi mi as asuma rezolvarea tuturor problemelor din tara asta. Care este calea? O sa o spun cand voi avea banii. Si uite asa, este seara, a mai trecut o zi din cele ale vietii, pot spune ca trec tot mai repede , si \\\ tot asa fara ajutor divin se va termina o viata traita fara rost. Astept divinitatea la interviu!\\\\ DACA ARE CURAJ!

Niciun comentariu: