vineri, 12 octombrie 2018

intrebari.

Dimineata am o gramada de treaba, incepand cu patul ,curatenie , lemne , foc , mancare si bineinteles spalat barbierit etc. Toate trebuie facute zilnic, mai apar si alte activitati fara de care o zi nu poate fi cum trebuie. Ei bine pana acum vreo trei luni totul era ca o normalitate, dar de cand mana a inceput sa ma doara totul pare mai greu , mai fara tragere de inima . In conditiile astea, cand atatea lucruri sunt de facut zilnic , nu pot sa nu ma gandesc ca in viitorul foarte apropiat multe din aceste activitati nu voi mai putea sa le fac. Ce se va alege de mine atunci, cum voi gestiona tot acest calvar? Mai merita sa traiesti in asemenea conditii? Cred ca incet imi pierd puterea de lupta, care zi de zi se erodeaza , lupta care pare ca o duc in van, o duc cu morile de vant , deoarece totul merge implacabil spre un destin nefast iar eu nu pot face nimic. --cand puteam face nu am facut--. In conditiile astea te intrebi , ce mama dracului ma mai lupt intr o batalie in care nu am nici o sansa? Deasemeni , ce sa fac-daca mai pot face ceva-sa mai schimb ghinionul asta care ma sufoca de atata timp? Intrebari si iar intrebari , problema este cand primesc raspunsul la ele.

Niciun comentariu: