sâmbătă, 20 octombrie 2018

pareri de rau?

In ultimul timp viata zilnica devine ca o corvoada sub iminenta lovitura de ciocan ce asteapta parca sa fiu doborat de tot.Astfel de dimineata pana seara totul pare un ritual grotesc in care eu incerc sa pastrez aparentele, uneori ma fac ca uit in ce situatie ma aflu dar totul pare din alta lume . Incerc sa para totul ca traiesc dar la dracu cred ca mai degraba sunt mort.Sunt acele ritualuri zilnice , cu treburile necesare ,totul intr un ritm pe are nu il percep deoarece , nici nu realizez ca iar e seara , iar desfac patul , ma bag in pat , ma uit la televizor pana ma ia somnul.Rutina asta \\ bolnava \\ in care nu ai nici un plan , nici o perspectiva gandindu ma doar cum ma voi simti maine cu mana , nu mai seamana a viata , ori eu sunt intr un azil de nebuni ori sunt un nebun inconstient in imposibilitate de a realiza asta.Adevarul este ca presiunea creste si cred ca mi e tot mai greu sa traiesc in incertitudinea asta , eu incercand de altfel sa pastrez cu cei din jur o aparenta de normalitate. De aceea zbuciumul meu, problemele mele , deznadejdile mele le pastrez doar pentru mine deoarece nu as gasi nicaieri ajutor, pentru ca toti mi ar pune in fata inconstienta ultimilor ani , fapt cu care sunt deacord, tot ce trag si voi trage mi se datoreaza, este doar o fata a prostiei mele.Adevarul si mai dureros este ca nu mai cred ca o sa am posibilitatea de a repara ceva in viata mea.

Niciun comentariu: