sâmbătă, 3 noiembrie 2018

ce este viata?

Cu alternante , timpul este bun in prag de iarna. Trebuie facut foc in fiecare zi, ceea ce inseamna ca va trebui sa si cumpar la greu. Sanatatea mea merge pe aceleasi coordonate, mana simte de la zi la zi noi manifestari simptomatice care evident ma inspaimanta, deoarece ma tot intreb , ce voi face cand voi fi pe gard? Asta deoarece nu se pune problema sa am bani pentru un spital cum trebuie, nu am bani nici de drum pana la un spital. In consecinta cred ca in afara de speranta nu mi a mai ramas nimic, stau aici in turnul meu de fildes asteptand partea de destin pe care este clar nu o pot evita.Nimic nu ma enerveaza mai tare decat faptul ca am ajuns sa ma comport ca un milog , ca am ajuns in situatia asta dezastruoasa din inconstienta sau pentru ca am vrut ce nu mi era destinat si astfel trebuie sa fiu pedepsit. Tare as vrea sa stiu cine stabileste toate astea , sa vad daca nu este suficient sa traiesti ca un nimic indiferent de sperantele sau dorintele tale ,sa vad si sa percep ca de fapt viata este un accident cosmic , urmand ca fiecare sa ia ce poate .Nu am schimbat mare lucru in viata mea, mai fumez-nu mult e adevarat- ma mai intalnesc cu cine nu ar mai trebui , gandindu ma ca si asta este un fel de dependenta de care nu ma pot scutura la varsta pe are o am.Problema este ca viata se constituie doar pentru prezent, trecutul nu are nici o noima ,decat in masura in care anumite actiuni din trecut pot afecta prezentul.Nu conteaza varsta deoarece asa cum te percepi la douazeci de ani , tot la fel te percepi si la saizeci , deoarece constiinta si mintea nu imbatranesc. Te uiti la corpul tau care se deterioreaza odata cu varsta , insa mental tu esti acelasi din totdeauna , spui cu aceeasi ardoare ca vrei, doar ca corpul tau nu mai este la fel.De aceea omul spera pana moare ca va fi nemuritor chiar daca este constient de cum se invarte roata vietii.Este clar ca in toata aceasta ecuatie a vietii , dincolo de sansele care ne sunt oferite sau nu , este important sa nu risipim oportunitatile lasandu ne dus de valuri inselatoare care abunda in viata si te trezesti -ca mine-cu regretul ca ar fi fost bine ca in anumite mimente ale vietii sa fi facut lucrurile altfel.In fond ce este viata? Este un pachet de necesitati si dorinte , o insiruire de suparari si bucurii , este teama sau bucuria zilei de maine dincolo de care nu stii ce va fi , este speranta care te tine agatat de ziua de azi pentru ziua de maine.

Niciun comentariu: