luni, 19 noiembrie 2018

iarna

In dimineata asta prima zapada si a facut aparitia intr un strat de douazeci centimetri, practic astazi a debutat iarna. Ninge in continuare, nu stiu cand se va opri si cum va evolua timpul . Este un alt aspect care ma dezavantajeaza deoarece de acum am nevoie de lemne mai multe , apoi daca este nevoie sa merg undeva fie la vreo comisie la Suceava sau alt spital va fi foarte greu in conditiile in care drumurile pot deveni greu accesibile.Sunt prins iar in capcana timpului , la mana destinului, de mult timp nu mai am nici un fel de control , nimic nu mai depinde de mine,  nu mai pot reactiona cum ar trebui de mult timp deoarece imi lipsesc resursele financiare ,cu bani poti face orice aproape in orice conditii.Cand privesc pe ferastra si vad ca ninge continu, imi amintesc ca dintotdeauna iarna cu zapada multa -poate fi oricat de frig- mi a creat o stare de panica, tocmai in ideea ca o situatie de genul asta practic ma blocheaza in casa.

Niciun comentariu: