vineri, 30 noiembrie 2018

A venit..gerul

In cateva cuvinte pot spune ca marti 27nov. am fost la Suceava la comisie pentru certificatul de handicap , acum trebuie sa astept decizia acasa. Aceasta poate veni intr o luna sau doua, nu se grabesc oamenii de acolo.Apoi de doua zile a venit iarna cu tot bagajul.Nu mai este frig ca pana acum, este deja ger de ingheata geamurile , ceea ce presupune foc in soba de doua ori mai mult decat pana acum. Afacerea cu lemne pe care am facut o , nu a fost prea reusita deoarece sunt putine, nu am pana luna viitoare.Acum sunt oarecum strans cu usa din mai multe privinte, o sa fie o perioada grea prin care inca nu am idee cum o sa ma descurc.De fapt, nu este nici o surpriza in aceasta situatie, de vreo trei ani sunt in mod constant prins cu gramada de probleme ce parca nu se mai termina.Revin iarasi la o vorba cum ca ce isi face omul cu mana lui e bun facut, asa ca toate astea sunt ca o rezultanta a prostiilor mele, de diferite feluri.Adevarul spune fara dubii ca iarna pentru mine este perioada critica din toate punctele de vedere. Iarna este abia la inceput, asa ca am de tras .

Niciun comentariu: